Saturday 18 May 2019

मुझे लोगोंं से वोट मांगने का अधिकार: बंसल


By Tricitynews
Chandigarh 18th May:- लोकसभा चुनाव में चंडीगढ़ से कांग्रेस उम्मीदवार पवन कुमार बंसल ने चुनाव आयोग को भाजपा द्वारा दी उस शिकायत के जवाब में कहा हैं कि इसमें आदर्श चुनाव आचार संहिता का उल्लंघन नही किया गया है जिसमें कहा गया था कि उनकी पत्नी मधु बंसल ने 17 मई को फुटबाल एकेडमी का दौरा करके वहां मौजूद छात्रों से कांगे्रस के लिए वोट मांगें थे। उनके अनुसार लोगों, नये पुराने मतदाताओं से उनके लिए वोट मांगना सवैधानिक अधिकार है।
चंडीगढ़ कांग्रेस ने अपने वकील पंकज  चांदगोठिया के माध्यम से चुनाव आयोग को भेजे जवाब में कहा है कि उक्त शिकायत झूठी, मनघडंत और भ्रामक है।
भाजपा के चुनाव प्रकोष्ठ ने आरोप लगाया था कि 17 मई को मधु बंसल ने सेक्टर 27 की फुटबॉल एकेडमी में चुनाव प्रचार अभियान  किया था और एकेडमी के खिलाडिय़ों को संबोधित किया था। इन खिलाडिय़ों में नये मतदाता और कुछ बच्चें भी शामिल थे। इसकी वीडियो भी है जिसमें प्रचार अभियान चलाते हुए श्रीमती बंसल खिलाडिय़ों से यह पूछती नज़र रही है कि  वे वोट किसको देगें और साथ उनके कांग्रेस के पक्ष में मतदान करने के लिए मना रही थी।
कांग्रेस ने अपने जवाब में कहा है कि इस संबंध मेंं दिया गया कारण बताओं नोटिस निराधार और गैर कानूनी है और इसे फाइल कर दिया जाना चाहिए। बंसल ने कहा कि ऐसी शिकायते मुझे प्रचार अभियान से भटकाने के लिए दी जा रही हैं। संबंधित वीडियो केवल 15 सैकेंड का है इसमें मेरी पत्नी मधु बंसल का मेरे और कांग्रेस के लिए वोट देने का कोई संवाद नही है हालांकि उन्हें ऐसे करने का अधिकार है। इस वीडियो क्लिपिंग में मेरी पत्नी किसी तरह की चुनावी मुहिम या भाषण देते हुए नजऱ नही रही। इसमें खिलाडिय़ों के साथ महज बातचीत है और जिसमें मधु बंसल खिलाडिय़ों के साथ यों ही बात करती दिख रही हैं उन्होंने (मधु) किसी भी व्यक्ति पक्ष में नारे लगाने को नही कहा। 
जवाब में यही कहा गया है कि उक्त खिलाडिय़ों/ छात्रों को किसी प्रकार का लालच या प्ररेणा नही दी गई।

Volkswagen Launches the Third Corporate Business Centre in Bengaluru


By Tricitynews
Mumbai 18th May:- With the aim to offer a seamless and enhanced experience for corporate customers, Volkswagen, Europe’s largest car manufacturers today, announced the introduction of its third Corporate Business Centre in Bengaluru.
Introduced first as a pilot with EVM Motors in Kochi followed by Ramani Motors in Coimbatore. The impressive response received from corporate customers has led to its expansion at Volkswagen Palace Cross in Bengaluru.
Through CBCs, corporate customers can opt for a hassle-free experience by reaching out to key Relationship Managers (RM) present at the dealership. Basis the requirement, the RM can curate a specialized, attractive and a well-packaged service value offer for the preferred Volkswagen vehicle by the corporate customer. In addition to the brands core DNA of safety, build quality, German engineered cars that offer a fun-to-drive experience.
Speaking on this occasion, Steffen Knapp, Director, Volkswagen Passenger Cars said that with the introduction of the Corporate Business Centre in the Silicon Valley of India, we intend to provide a seamless and hassle-free customer experience to our corporate customers. The integration of key relationship managers at our facilities provides our customers the opportunity of a single point of contact that can address all their sales and after-sales requirements. With many more in the pipeline, we hope to offer a holistic and enhanced experience that our customers look for in a Volkswagen.
Delightfully commenting on this occasion, Sujay Vijayendra, Managing Director, Volkswagen Palace Cross said that in the high pace life of Bengaluru, customers do prefer specialized treatment that provides them with a heightened experience and minimum involvement. They are technologically savvy and opt for receiving all the information on their mobile. Through this Corporate Business Centre initiative, together we aim to offer convenience and the best of Volkswagen services to our corporate customers.

New Campaign With Theme ‘Made Differently For Smart Thinkers’: Will See Radhika Apte and Rana Daggubati as New Brand Ambassadors


By Tricitynews
Chandigarh 18th May:- With theme ‘Made Differently for Smart Thinkers’, smartwater, a premium water brand by Coca-Cola has roped in Rana Daggubati and Radhika Apte as brand ambassadors for its new campaign. The contemporary and new-age actors known for their trailblazing performances and original thinking, embody smartwater’s attributes of innovation and forward thinking.
Commenting on the association, Anoop Manohar, Director– Emerging Categories, Coca-Cola India, said that smartwater is known for its crisp taste which makes it a unique and stylish choice for smart thinkers. Rana Daggubati and Radhika Apte are trendsetters in their field of work, with a unique stylish persona which resonates well with the brand ethos of smartwater. We are thrilled to have them as our brand ambassadors and are confident that they will inspire our consumers to make choices that are an expression of their intelligence and imagination.
Actor Radhika Apte said that she is excited to start this new journey with smartwater as their brand ambassador. The pure taste and sleek packaging of smartwater provides the balance and refreshment to accompany me through my rigorous schedule. She enjoy playing characters which challenge and excite her, which is mirrored by smartwater’s distinct approach of constantly exploring innovative things.
Speaking on his association, actor, producer and entrepreneur Rana Daggubati said that with the world skewed towards smart, from gadgets to homes, it’s time we made water smart too. He always look forward to experiencing innovative products, and smartwater is just that – an innovative beverage made from a smart vapour distillation process. He is excited to be a part of this journey with smartwater.
The actors will also be associated with a range of consumer activations, digital and social media engagements for the brand. Both the actors will use their digital media platforms for the amplification of the campaign. Furthermore, smartwater this year will continue its association with Lakmé Fashion Week (LFW) for ‘The Platform’ season 2, a programme conceptualized to identify and mentor young and innovative designers who are willing to push the boundaries of fashion and create a new ‘Norm’.

डीगढ़ समूह गुरुद्वारा प्रबंधक संगठन ने किरण खेर को समर्थन के दावे को गलत बताया


By Tricitynews
Chandigarh 18th May:- चंडीगढ़ समूह गुरुद्वारा प्रबंधक संगठन ने समाचारपत्रों में प्रकाशित चंडीगढ़ समूह गुरुद्वारा प्रबंधक संगठन की ओर से भाजपा प्रत्याशी किरण खेर को समर्थन दिए जाने संबंधी खबरों को पूरी तरह निराधार करार दिया है। 
संगठन ने कहा है कि संगठन की ओर से ऐसी कोई भी खबर प्रेस को जारी नहीं की गई। संगठन ने 14 मई को सेक्टर-27 में आयोजित एक कार्यक्रम के दौरान कांग्रेस उम्मीदवार पवन कुमार बंसल को समर्थन दिया था। संगठन अपने उस फैसले पर पूरी तरह कायम है। चंडीगढ़ के लगभग 25 गुरुघरों के प्रबंधकों की शनिवार को यहां एक बैठक की गई।
संगठन के महासचिव रघबीर सिंह रामपुर ने शनिवार को यहां जारी एक बयान में कहा है कि सेक्टर-44 स्थित एसजीपीसी अधीन गुरुद्वारा बाग शहीदां में इस संबंधी चंडीगढ़ समूह गुरुद्वारा प्रबंधक संगठन का नाम गलत तरीके से इस्तेमाल किया गया है। संगठन इस की सख्त शब्दों में निंदा करता है। उन्होंने इसे चुनाव आचार संहिता का उल्लंघन बताते हुए इस मामले में चुनाव आयोग को उचित कार्रवाई करने का आग्रह किया है।